Inversió de 200 milions d'euros en la línia de l'Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat

Un antic baixador de Martorell dels Ferrocarrils de la Generalitat, situat al costat de l'estació de Renfe, es convertirà el 2005 en un potent intercanviador. A la futura estació de Martorell Central, hi arribaran els trens de la línia de l'Anoia i tindran correspondència amb el metro del Baix Llobregat, la línia de Manresa i els trens de rodalies de Renfe, que permetran anar cap al Vallès.
Inversió de 200 milions d'euros en la línia de l'Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat
Igualada

Inversió de 200 milions d'euros en la línia de l'Anoia dels Ferrocarrils de la Generalitat

Un antic baixador de Martorell dels Ferrocarrils de la Generalitat, situat al costat de l'estació de Renfe, es convertirà el 2005 en un potent intercanviador. A la futura estació de Martorell Central, hi arribaran els trens de la línia de l'Anoia i tindran correspondència amb el metro del Baix Llobregat, la línia de Manresa i els trens de rodalies de Renfe, que permetran anar cap al Vallès.
A més, l'actual línia d'Igualada es convertirà en el metro de l'Anoia, ja que hi haurà un tren cada vint minuts fins a Martorell, el triple del que hi ha ara. Aquest servei també es reforçarà entre les set i les nou del matí amb trens semidirectes a Barcelona. Aquest pla comportarà inversions de la Generalitat per valor de 200 milions d'euros en el desdoblament d'alguns trams de via, la supressió de passos a nivell i tretze nous trens. La inversió principal serà el desdoblament de les vies a l'entrada d'Igualada i la construcció d'una nova estació soterrada a la capital de l'Anoia, que es començarà l'any que ve.