Interromput fins dilluns el servei de l'L2 del metro entre Passeig de Gràcia i Sagrada Família

Els usuaris de la línia lila tenen com a alternativa la línia 1, la vermella, que enllaça amb les estacions del Clot i Universitat. El tall permetrà al Departament de Territori i Sostenibilitat buscar una solució per reduir les vibracions en aquest tram.
Interromput fins dilluns el servei de l'L2 del metro entre Passeig de Gràcia i Sagrada Família
Barcelona

Interromput fins dilluns el servei de l'L2 del metro entre Passeig de Gràcia i Sagrada Família

Els usuaris de la línia lila tenen com a alternativa la línia 1, la vermella, que enllaça amb les estacions del Clot i Universitat. El tall permetrà al Departament de Territori i Sostenibilitat buscar una solució per reduir les vibracions en aquest tram.
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
El servei de la línia 2 del metro de Barcelona, la lila, està interromput fins dilluns, 1 d'abril, coincidint amb Setmana Santa, entre les estacions de Passeig de Gràcia i Sagrada Família.  Durant la suspensió, els usuaris disposaran de diverses alternatives de transport públic.

Per als desplaçaments més llargs, entre els dos sectors de la línia que continuaran funcionant, es recomana la connexió mitjançant la línia 1 de metro, que enllaça amb la línia 2 a les estacions de Clot i Universitat. També es poden fer servir els enllaços de la línia 2 amb la 5 a Sagrada Família i la 4 a Passeig de Gràcia. Pel que fa als desplaçaments amb origen o final al tram interromput, es faciliten línies de bus que permeten fer el recorregut.

La suspensió del servei s'ha planificat durant la Setmana Santa per minimitzar les afectacions als viatgers, coincidint amb la menor afluència.

Per reduir les vibracions

El tall permetrà al Departament de Territori i Sostenibilitat buscar una solució per reduir les vibracions en aquest tram. Fonts de la conselleria han informat que s'ha estudiat la interacció de diferents factors com a causa de les vibracions, entre els quals hi ha el fet que la via és diferent en  aquest tram respecte a la resta de la xarxa de metro, tenint en compte que es va fer un túnel més petit del que és habitual.

VÍDEOS RELACIONATS