Internet permet reduir el pressupost de les vacances fins a un 30%

Estalviar a les vacances és possible. Si es contracten a través de la xarxa, el pressupost es pot reduir fins a un 30%, un percentatge que suposa un estalvi d'uns 250 euros sobre el pressupost mitjà que es destina a les vacances. Contractar el transport o reservar l'allotjament per internet serien algunes de les opcions per reduir el cost de les vacances.
Internet permet reduir el pressupost de les vacances fins a un 30%
Madrid

Internet permet reduir el pressupost de les vacances fins a un 30%

Estalviar a les vacances és possible. Si es contracten a través de la xarxa, el pressupost es pot reduir fins a un 30%, un percentatge que suposa un estalvi d'uns 250 euros sobre el pressupost mitjà que es destina a les vacances. Contractar el transport o reservar l'allotjament per internet serien algunes de les opcions per reduir el cost de les vacances.
Actualitzat
Platja Punta Cana

Contractar les vacances per internet pot reduir-ne el cost fins a un 30%

Els portals especialitzats en turisme mantenen que destinem una mitjana de 850 euros a les vacances i un 25% d'aquest cost es destina al transport i a l'allotjament. Si aquestes despeses es contracten a través d'internet, es pot arribar a estalviar fins a un 40%. D'altra banda, la meitat del pressupost vacacional es destina a les sortides i l'oci en general, i en aquest sentit, buscant descomptes i ofertes de dos per un en restaurants, bars i espectacles, també es pot estalviar un 25%. En total, les vacances ens poden costar 250 euros menys si gestionem aquestes despeses per mitjà de la xarxa.

El director general del portal MundoOfertas, Sergio Garasa, destaca que "a través d'internet els consumidors utilitzen l'opció d'informar-se en profunditat i, fins i tot, d'aprofitar-se de les estratègies de venda de les empreses, de tal manera que poden sol·licitar mostres d'un producte abans de comprar-lo".

El comportament dels usuaris a la xarxa varia segons el gènere. En els darrers anys, hi ha hagut una incorporació de la dona com a consumidora "on line" i ara, a l'estiu, es decantaria per comprar roba, cosmètics i viatges. El gust masculí varia i aprofitaria internet per comprar productes informàtics.