iDental nega mala praxi i atribueix les queixes a una campanya de desprestigi

Els responsables d'iDental donen explicacions després que una vintena de pacients han denunciat males praxis al Col·legi d'Odontòlegs
iDental nega mala praxi i atribueix les queixes a una campanya de desprestigi
Barcelona

iDental nega mala praxi i atribueix les queixes a una campanya de desprestigi

Els responsables d'iDental donen explicacions després que una vintena de pacients han denunciat males praxis al Col·legi d'Odontòlegs
Redacció Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

La franquícia iDental, que suma una vintena de queixes a l'Agència Catalana de Consum i al Col·legi d'Odontòlegs per males pràctiques, s'ha defensat argumentant que se l'ataca perquè les seves condicions són més competitives que les de la resta. La seva portaveu, Maria Ruanova, assegura en aquest sentit que són víctimes d'una campanya de desprestigi.

"Quan vens a dir que el que es feia es pot fer d'una altra manera i pots donar cobertura a un percentatge que abans no el tenia no agrada i estan intentant frenar la nostra tasca. Dels 200.000 pacients que hem atès des que vam començar, 20.000 persones hi han accedit de manera absolutament gratuïta. Són moltes persones."

Segons experts consultats per TV3, en alguns casos, el preu final ofert per iDental no seria més avantatjós que el de mercat. Tractaments dentals no finalitzats, com l'extracció de dents sense posar cap peça provisional, són alguns dels motius de la vintena de queixes rebudes en un trimestre al Col·legi d'Odontòlegs de Catalunya. La portaveu d'iDental assegura que no se'ls ha denunciat per mala praxi:

"Nosaltres no tenim cap denúncia per mala praxi. Ni existeixen casos de mala praxi. En segon lloc, no fem cap tipus de publicitat enganyosa."

Precisament, en un publireportatge penjat a internet, l'empresa iDental ven el seu model de negoci basat en una espècie d'assistència social que fa possible l'accés al dentista a persones que econòmicament no podrien. Un màrqueting amb una espècie de subvencions per a tractaments -que poden ser del 100% del cost total- que, per associacions de consumidors i alguns pacients, és un engany per captar clients.

L'empresa, amb vint-i-sis clíniques a tot Espanya --tres a Catalunya-- i amb tots els permisos en regla, ha anunciat que denunciarà Facua per difamacions.

VÍDEOS RELACIONATS