ICV diu que canviar el model organitzatiu i incrementar la ràtio de les escoles bressol de Lleida pot suposar una pèrdua de qualitat

Lleida.- El grup municipal d'ICV a Lleida ha alertat aquest dijous que la voluntat de l'equip de govern de la Paeria ¿ amb majoria del PSC - de canviar el model organitzatiu de direcció i incrementar la ràtio d'alumnes de les escoles bressol de la ciutat pot suposar una pèrdua de qualitat educativa de les mateixes. En aquest sentit, el que era regidor d'Educació en el passat mandat i membre de la formació ecosocialista, Ramon Camats, ha explicat que l'actual disposició de l'ajuntament és pujar el nombre de criatures al límit del màxim possible i mantenir el nombre de professors i persones que atenen els alumnes al límit del mínim possible per raons purament econòmiques. Així mateix, ha alertat que es vol adjudicar les tasques de direcció i control de les escoles bressol a una persona que no tindrà funcions didàctiques.
ICV diu que canviar el model organitzatiu i incrementar la ràtio de les escoles bressol de Lleida pot suposar una pèrdua de qualitat

ICV diu que canviar el model organitzatiu i incrementar la ràtio de les escoles bressol de Lleida pot suposar una pèrdua de qualitat

Lleida.- El grup municipal d'ICV a Lleida ha alertat aquest dijous que la voluntat de l'equip de govern de la Paeria ¿ amb majoria del PSC - de canviar el model organitzatiu de direcció i incrementar la ràtio d'alumnes de les escoles bressol de la ciutat pot suposar una pèrdua de qualitat educativa de les mateixes. En aquest sentit, el que era regidor d'Educació en el passat mandat i membre de la formació ecosocialista, Ramon Camats, ha explicat que l'actual disposició de l'ajuntament és pujar el nombre de criatures al límit del màxim possible i mantenir el nombre de professors i persones que atenen els alumnes al límit del mínim possible per raons purament econòmiques. Així mateix, ha alertat que es vol adjudicar les tasques de direcció i control de les escoles bressol a una persona que no tindrà funcions didàctiques.