Iberia podria pactar amb Globalia per poder tornar a oferir el "handling" a tercers a l'aeroport del Prat

Iberia estudia un pacte amb el grup turístic Globalia que li permeti continuar oferint el servei d'assistència a terra a tercers a l'aeroport del Prat de Barcelona. Des del mes de juliol passat, quan van perdre la llicència per oferir el servei de "handling" a altres companyies aèries al Prat, Iberia ha mantingut contactes amb les companyies que oferiran aquest servei a partir d'ara. L'objectiu d'aquests contactes és que Iberia pugui mantenir la major part possible del seu personal de terra i garantir-se el "handling" d'Air Nostrum i Clickair, a més del propi.
Iberia podria pactar amb Globalia per poder tornar a oferir el "handling" a tercers a l'aeroport del Prat
Barcelona

Iberia podria pactar amb Globalia per poder tornar a oferir el "handling" a tercers a l'aeroport del Prat

Iberia estudia un pacte amb el grup turístic Globalia que li permeti continuar oferint el servei d'assistència a terra a tercers a l'aeroport del Prat de Barcelona. Des del mes de juliol passat, quan van perdre la llicència per oferir el servei de "handling" a altres companyies aèries al Prat, Iberia ha mantingut contactes amb les companyies que oferiran aquest servei a partir d'ara. L'objectiu d'aquests contactes és que Iberia pugui mantenir la major part possible del seu personal de terra i garantir-se el "handling" d'Air Nostrum i Clickair, a més del propi.
Actualitzat
L'acord encara no firmat amb Globalia permetria que el 85% de la plantilla de terra d'Iberia continués a la companyia. La resta de companyies aèries que fins ara llogaven el servei de terra a Iberia hauran de negociar si operen amb la unió temporal d'empreses nascuda del pacte entre Globalia i Iberia o bé si lloguen el servei a les altres dues empreses concessionàries. Si això és així, aquestes dues empreses haurien d'assumir el 15% del personal de terra excedent d'Iberia, en compliment del conveni col·lectiu del sector.