IAEDEN-Salvem l'Empordà s'oposa al desdoblament de la N-II en el tram d'Orriols a Bàscara per considerar-lo "insostenible"

Figueres (ACN).- Desdoblar qualsevol tram de la N-II a les comarques gironines és innecessari i insostenible. Així ho afirma IAEDEN-Salvem l'Empordà davant el projecte de desdoblament d'aquesta via en el tram d'Orriols a Bàscara proposat pel ministeri de Foment. Els ecologistes afirmen que no es pot justificar una obra d'aquestes dimensions "per l'augment de trànsit de vehicles pesants" quan els camions tenen l'obligació de passar per l'autopista entre Maçanet de la Selva i la Jonquera des del passat 19 d'abril. Afegeixen que aquest projecte crearia "un embut monumental a l'entrada de Bàscara" ja que no es preveu cap canvi a la resta del traçat i insisteixen que la solució passa per la gratuïtat de més trams de l'AP-7
IAEDEN-Salvem l'Empordà s'oposa al desdoblament de la N-II en el tram d'Orriols a Bàscara per considerar-lo "insostenible"

IAEDEN-Salvem l'Empordà s'oposa al desdoblament de la N-II en el tram d'Orriols a Bàscara per considerar-lo "insostenible"

Figueres (ACN).- Desdoblar qualsevol tram de la N-II a les comarques gironines és innecessari i insostenible. Així ho afirma IAEDEN-Salvem l'Empordà davant el projecte de desdoblament d'aquesta via en el tram d'Orriols a Bàscara proposat pel ministeri de Foment. Els ecologistes afirmen que no es pot justificar una obra d'aquestes dimensions "per l'augment de trànsit de vehicles pesants" quan els camions tenen l'obligació de passar per l'autopista entre Maçanet de la Selva i la Jonquera des del passat 19 d'abril. Afegeixen que aquest projecte crearia "un embut monumental a l'entrada de Bàscara" ja que no es preveu cap canvi a la resta del traçat i insisteixen que la solució passa per la gratuïtat de més trams de l'AP-7