Herrera demana canviar la prioritat de les inversions en la xarxa ferroviària i apostar 'pels trens de cada dia'

Vic.- El cap de llista per Barcelona d'ICV-EUiA a les eleccions generals del 9 de març, Joan Herrera, ha demanat aquest dimecres a Vic un 'canvi en l'ordre de prioritats' en les inversions de la xarxa de trens. El dia en què s'ha posat en funcionament el TGV entre Barcelona i Madrid, Joan Herrera ha viatjat amb un tren de Rodalies fins a la capital osonenca on ha demanat que abans de prioritzar el TGV fins a la frontera s'actualitzi 'la xarxa de trens que agafem cada dia'. Herrera ha fet una comparativa amb 'un problema de física com els de l'època escolar' i el resultat dels seus càlculs és que 'es triga més anar a Vic amb Rodalies que a Saragossa amb AVE'. Joan Herrera ha dit que aquest fet és 'una metàfora del model d'infraestructures espanyol' perquè prioritza un tren TGV que 'com a molt' l'agafaran 13.000 persones a diari davant una xarxa de Rodalies que cada dia té més de 406.000 usuaris.
Herrera demana canviar la prioritat de les inversions en la xarxa ferroviària i apostar 'pels trens de cada dia'

Herrera demana canviar la prioritat de les inversions en la xarxa ferroviària i apostar 'pels trens de cada dia'

Vic.- El cap de llista per Barcelona d'ICV-EUiA a les eleccions generals del 9 de març, Joan Herrera, ha demanat aquest dimecres a Vic un 'canvi en l'ordre de prioritats' en les inversions de la xarxa de trens. El dia en què s'ha posat en funcionament el TGV entre Barcelona i Madrid, Joan Herrera ha viatjat amb un tren de Rodalies fins a la capital osonenca on ha demanat que abans de prioritzar el TGV fins a la frontera s'actualitzi 'la xarxa de trens que agafem cada dia'. Herrera ha fet una comparativa amb 'un problema de física com els de l'època escolar' i el resultat dels seus càlculs és que 'es triga més anar a Vic amb Rodalies que a Saragossa amb AVE'. Joan Herrera ha dit que aquest fet és 'una metàfora del model d'infraestructures espanyol' perquè prioritza un tren TGV que 'com a molt' l'agafaran 13.000 persones a diari davant una xarxa de Rodalies que cada dia té més de 406.000 usuaris.