Google no nota la crisi i incrementa els seus beneficis un 26%

El cercador d'internet Google es confirma com una de les companyies més ben posicionades dins del sector tecnològic, després d'anunciar que els seus beneficis nets han augmentat un 26% el tercer trimestre de l'any fins a obtenir uns 1.000 milions d'euros. El model publicitari de Google, basat en una obtenció d'ingressos a través de la publicitat dels seus serveis gratuïts d'internet, sembla que els ha fet mantenir-se al marge de la crisi. Segons el conseller delegat de l'empresa nord-americana, que també ha incrementat la seva facturació un 31%, aquestes xifres no els fan oblidar l'actual conjuntura i afirma que "som molt realistes respecte de l'entorn macroeconòmic però som optimistes amb el futur de Google".
Google no nota la crisi i incrementa els seus beneficis un 26%
San Francisco

Google no nota la crisi i incrementa els seus beneficis un 26%

El cercador d'internet Google es confirma com una de les companyies més ben posicionades dins del sector tecnològic, després d'anunciar que els seus beneficis nets han augmentat un 26% el tercer trimestre de l'any fins a obtenir uns 1.000 milions d'euros. El model publicitari de Google, basat en una obtenció d'ingressos a través de la publicitat dels seus serveis gratuïts d'internet, sembla que els ha fet mantenir-se al marge de la crisi. Segons el conseller delegat de l'empresa nord-americana, que també ha incrementat la seva facturació un 31%, aquestes xifres no els fan oblidar l'actual conjuntura i afirma que "som molt realistes respecte de l'entorn macroeconòmic però som optimistes amb el futur de Google".
El model publicitari de Google està ajudant la companyia a resistir davant la crisi. (Foto: Reuters)

El model publicitari de Google està ajudant la companyia a resistir davant la crisi. (Foto: Reuters)

Els analistes creuen que, tot i la crisi, els anunciants seguiran buscant clients. Un fet que beneficia el cercador Google, que rep bona part dels seus beneficis mitjançant la publicitat inserida a les seves pàgines web. Uns serveis que en molts casos són gratuïts com és l'enviament de correu electrònic, la recerca "on-line" o la localització geogràfica, i que no pateixen cap disminució dels seus usuaris.

A diferència d'altres companyies d'aquest sector, Google fins i tot pot presumir d'haver incorporat mig miler de nous treballadors durant el tercer trimestre de l'any.