Freixenet repetirà l'anunci de Nadal per primer cop a la seva història
La crisi també afecta l'estratègia de comunicació de les grans empreses. Aquest Nadal, Freixenet repetirà la campanya publicitària per primera vegada a la seva història. Freixenet desitjarà les bones festes amb l'anunci de l'any passat. L'anunci el protagonitza l'equip de natació sincronitzada encapçalat per Gemma Mengual.
"No és any per a la ostentació, sinó per ser racionals", ha explicat el director de comunicació de Freixenet, Pedro Bonet. Freixenet ha decidit repetir l'anunci de Nadal de l'any passat i ho ha argumentat així: "Tenint a les mans una joia com la de l'any passat no podíem intentar repetir-la, perquè ja la teníem, i tampoc és any per ostentar més enllà del necessari, i això no era necessari".
Per això, Freixenet ha explicat que l'únic que canviarà és el brindis de les nedadores. A més, també oferiran un documental sobre el dia a dia de l'equip de sincronitzada durant el Mundial de Roma d'aquest estiu, en què van guanyar set medalles.
Per això, Freixenet ha explicat que l'únic que canviarà és el brindis de les nedadores. A més, també oferiran un documental sobre el dia a dia de l'equip de sincronitzada durant el Mundial de Roma d'aquest estiu, en què van guanyar set medalles.