Freixenet reitera que a l'empresa impera l'"harmonia familiar" tot i l'oferta de Henkell

Freixenet reitera que a l'empresa impera l'

Freixenet reitera que a l'empresa impera l'"harmonia familiar" tot i l'oferta de Henkell

L'equip espanyol de gimnàstica rítmica que repeteix com a protagonista de la campanya de Nadal de Freixenet 2016 (horitzontal).

L'equip espanyol de gimnàstica rítmica que repeteix com a protagonista de la campanya de Nadal de Freixenet 2016 (horitzontal).

ACN Madrid .-El president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, ha reiterat que entre les tres branques que la conformen l'empresa -els Ferrer Noguer, els Bonet Ferrer i els Hevia Ferrer- hi impera l'"harmonia familiar", tot i l'oferta per comprar part de les accions de l'empresa del grup alemany Henkell. Així ho ha explicat en la presentació del tradicional espot de Nadal, protagonitzat per segon any consecutiu per l'equip espanyol de gimnàstica rítmica com a 'bombolles Freixenet', que s'ha celebrat aquest dilluns des de Madrid i que s'estrenarà oficialment per la televisió a inicis de desembre. Freixenet augura una campanya de Nadal i un proper any "millor que l'anterior".

'Brillar 2016', dirigit per Kike Maíllo, és el títol de la campanya de Nadal de Freixenet, que dóna continuïtat a la iniciada l'any passat. Un "exemple per al conjunt dels joves espanyols", segons ha explicat el mateix Bonet a la roda de premsa posterior a la presentació. L'espot va acompanyat d'un curt documental que acompanya el viatge de les joves gimnastes fins arribar als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro. 'El dolor és temporal, la satisfacció és per sempre' és el lema de les guanyadores de la medalla de plata, del qual el curtmetratge pren la segona part com a títol.La presentació de la campanya ha tingut lloc Teatre Goya de Madrid. En la gala, d'una hora de durada i dirigida per Almudena Cid, ha comptat amb la interpretació de l'Orquestra Simfònica Freixenet sota la batuta del mestre Ros Marbà.