Fira de Barcelona suspèn Sonimag pel desinterès de les grans marques del sector

Fira de Barcelona havia d'obrir les portes el 7 de maig per acollir el certamen Sonimag, però finalment no ho farà. La fira dels productes electrònics de consum i una de les més emblemàtiques de la cartellera firal de Barcelona no desperta suficient interès entre les grans empreses del sector.
Fira de Barcelona suspèn Sonimag pel desinterès de les grans marques del sector
BARCELONA

Fira de Barcelona suspèn Sonimag pel desinterès de les grans marques del sector

Fira de Barcelona havia d'obrir les portes el 7 de maig per acollir el certamen Sonimag, però finalment no ho farà. La fira dels productes electrònics de consum i una de les més emblemàtiques de la cartellera firal de Barcelona no desperta suficient interès entre les grans empreses del sector.
La Fira de Barcelona ha decidit suprimir el saló internacional Sonimag, la fira dels productes electrònics de consum. El motiu és el desinterès de les grans empreses del sector, com Samsung i Sony, a participar en l'esdeveniment. Altres, com Philips i Panasonic, ja no van acudir al certamen en l'última edició. Fira de Barcelona ha pres la decisió de suspendre el saló quan faltaven pocs dies per a la seva celebració, prevista entre el 7 i el 12 de maig. Els responsables de Fira de Barcelona substituiran el saló per un altre dedicat a la "vida digital". La Fira tenia previst incloure Sonimag en la proposta de la Setmana Digital de Barcelona, que ha de reunir a unes 150.000 persones a la capital catalana, entre visitants, consumidors i professionals del sector. A més a més de Sonimag, aquesta proposta incloïa la celebració del Portal Point, la Internet Global Conference i el DLM Fòrum. El saló Sonimag va ser la fira que va marcar l'auge firal a Barcelona a partir de la dècada dels 60 i havia anat decaient en les últimes edicions. Els responsables de la fira no descarten que el certamen hagi desaparegut totalment, però abans d'anunciar-ho es donen de marge un any per recuperar la confiança de les multinacionals.