Finalitza l'últim dels cinc ERO de Seat, que han tingut la meitat de l'afectació prevista

Martorell (ACN).- Aquest dijous finalitza l'últim expedient de regulació temporal (ERO) de Seat, que es va començar a aplicar el novembre de 2010 i que preveia la suspensió de 700 contractes diaris durant set mesos. Aquest és l'últim dels cinc ERO temporals presentats per l'automobilística des de novembre de 2008. Seat ha informat que els cinc expedients han evolucionat millor del previst i l'aplicació ha estat del 51%. La raó d'aquesta menor incidència ha estat, segons la pròpia companyia, la bona evolució de l'activitat de Seat en l'últim any, en el qual han augmentat les vendes i la producció. Els treballadors afectats s'incorporaran a partir de divendres a la línia 3 de producció, la que fabrica l'Audi Q-3.
Finalitza l'últim dels cinc ERO de Seat, que han tingut la meitat de l'afectació prevista

Finalitza l'últim dels cinc ERO de Seat, que han tingut la meitat de l'afectació prevista

Martorell (ACN).- Aquest dijous finalitza l'últim expedient de regulació temporal (ERO) de Seat, que es va començar a aplicar el novembre de 2010 i que preveia la suspensió de 700 contractes diaris durant set mesos. Aquest és l'últim dels cinc ERO temporals presentats per l'automobilística des de novembre de 2008. Seat ha informat que els cinc expedients han evolucionat millor del previst i l'aplicació ha estat del 51%. La raó d'aquesta menor incidència ha estat, segons la pròpia companyia, la bona evolució de l'activitat de Seat en l'últim any, en el qual han augmentat les vendes i la producció. Els treballadors afectats s'incorporaran a partir de divendres a la línia 3 de producció, la que fabrica l'Audi Q-3.