Fer-se una selfie a la cua, recomanació de Consum per poder reclamar per la vaga

Un miler de persones han perdut el vol per la vaga d'Eulen a l'aeroport del Prat
Fer-se una selfie a la cua, recomanació de Consum per poder reclamar per la vaga

Fer-se una selfie a la cua, recomanació de Consum per poder reclamar per la vaga

Un miler de persones han perdut el vol per la vaga d'Eulen a l'aeroport del Prat
Redacció
Cues aeroport del Prat

Cues aeroport del Prat

Prop d'un miler de persones han perdut el vol a causa de la vaga als controls de seguretat de l'aeroport del Prat, segons les dades de l'Agència Catalana del Consum. Aquest organisme avisa que les reclamacions han d'anar adreçades directament al Ministeri de Foment o a Aena, que són els responsables de garantir el bon funcionament de l'aeroport.

La directora de l'Agència Catalana del Consum, Montserrat Ribera, ha explicat a "El suplement" de Catalunya Ràdio, que recomana contactar amb l'agència si no reben resposta del Ministeri.

"Si al cap d'un mes no tenen resposta, ni cap mena de 'feedback', que ens presentin relamació"

Des de l'Agència Catalana del Consum, també recomanen que els usuaris es facin una fotografia a la cua:

"Ens ajuda a tenir constància del que hi ha. És important per poder demostrar i veure com estaven les cues"

Consum diu que ells també envien un inspector per controlar els temps d'espera i han certificat que alguns dies han arribat a gairebé les dues hores.

Com reclamar si es perd un vol per les cues a l'aeroport

A la pàgina web de Consum s'hi poden trobar dos enllaços a les pàgines de Foment i d'Aena des d'on les persones perjudicades per la vaga poden reclamar. Són aquests:

- Formulari de reclamació de responsabilitat patrimonial (Ministeri de Foment)

- Reclamació de passatgers a Aena