Fagepi vol disposar a finals d'any d'una base de dades d'un miler d'interessats en les botigues de fàbrica d'Igualada

Igualada.- L'agrupació comarcal de fabricants de gènere de punt d'Igualada (Fagepi), fundada el 1977, ha iniciat una nova campanya de promoció de les botigues de fàbrica sota el lema 'Igualada, punt de moda'. Amb aquesta iniciativa, l'entitat espera crear una base de dades que, a finals d'any, ja tindria un miler d'interessats en els 'outlet' de la capital de l'Anoia per anar-los enviant informació sobre nous productes, descomptes o botigues així com informar-los dels punts turístics més importants de la comarca. 'Igualada, punt de moda' consta d'un contenidor amb les imatges del David de Miquel Àngel o la Maja Desnuda de Francisco de Goya que anirà visitant fires sectorials de ciutats catalanes.
Fagepi vol disposar a finals d'any d'una base de dades d'un miler d'interessats en les botigues de fàbrica d'Igualada

Fagepi vol disposar a finals d'any d'una base de dades d'un miler d'interessats en les botigues de fàbrica d'Igualada

Igualada.- L'agrupació comarcal de fabricants de gènere de punt d'Igualada (Fagepi), fundada el 1977, ha iniciat una nova campanya de promoció de les botigues de fàbrica sota el lema 'Igualada, punt de moda'. Amb aquesta iniciativa, l'entitat espera crear una base de dades que, a finals d'any, ja tindria un miler d'interessats en els 'outlet' de la capital de l'Anoia per anar-los enviant informació sobre nous productes, descomptes o botigues així com informar-los dels punts turístics més importants de la comarca. 'Igualada, punt de moda' consta d'un contenidor amb les imatges del David de Miquel Àngel o la Maja Desnuda de Francisco de Goya que anirà visitant fires sectorials de ciutats catalanes.