Facebook paga els usuaris que miren alguns anuncis

Facebook ha començat a pagar pel fet de mirar anuncis. La xarxa social ha engegat un nou sistema de publicitat que compensa els usuaris quan cliquen sobre un anunci. En concret, els dóna uns anomenats "crèdits de Facebook", que poden ser bescanviats per béns en oferta o pel lloguer de pel·lícules, a l'estil de Groupon, i sempre dins la xarxa social. De moment, l'incentiu no és gaire alt. Cada cop que s'accedeix a un anunci, Facebook concedeix un crèdit a l'usuari, que equival a 0,07 euros.
Facebook paga els usuaris que miren alguns anuncis
San Francisco

Facebook paga els usuaris que miren alguns anuncis

Facebook ha començat a pagar pel fet de mirar anuncis. La xarxa social ha engegat un nou sistema de publicitat que compensa els usuaris quan cliquen sobre un anunci. En concret, els dóna uns anomenats "crèdits de Facebook", que poden ser bescanviats per béns en oferta o pel lloguer de pel·lícules, a l'estil de Groupon, i sempre dins la xarxa social. De moment, l'incentiu no és gaire alt. Cada cop que s'accedeix a un anunci, Facebook concedeix un crèdit a l'usuari, que equival a 0,07 euros.
Missatge que informa l'usuari que ha guanyat un crèdit per la consulta d'un anunci a Facebook.

Missatge que informa l'usuari que ha guanyat un crèdit per la consulta d'un anunci a Facebook.

Segons informa Mashable, els anuncis remunerats seran en la seva majoria jocs, i editors com CrowdStar, Digital Chocolate i Zynga es troben entre els participants.

Facebook vol ampliar el seu servei de crèdits i està treballant amb Sharethrough, SocialVibe, els mitjans de comunicació Epic i SupersonicAds per publicar anuncis en el programa, així com també TrialPay, que proporciona anàlisis.

L'objectiu d'aquest tipus de sistema de recompenses és ajudar als desenvolupadors de jocs a rendibilitzar les seves aplicacions per mitjà de la publicitat i, de passada, popularitzar l'ús dels "crèdits de Facebook".