Cupertino

Facebook canvia el botó "M'agrada" per "Reactions"

La xarxa social provarà a Espanya i Irlanda la nova forma d'expressar el que et genera un post i no és un "No m'agrada"

Actualitzat

A Facebook no li agradava la idea de crear un botó de "No m'agrada". Però després de les nombroses peticions dels usuaris els va prometre crear una nova opció per expressar d'altres emocions. La proposta semblava adequada sobretot quan algú comunicava en el seu perfil la mort d'un ésser estimat.

Ara, la xarxa social ha mostrat com ha resolt el repte. El mateix botó del "M'agrada" canvia i passa a ser "Reactions", per poder expressar amor, alegria, sorpresa, tristor o enuig. No hi ha polze amunt i polze avall, sinó que l'usuari pot escollir entre un ventall d'emoticones. 

En un post penjat a Facebook, el cap de producte de la xarxa social creada per Mark Zuckerberg ha exposat com funciona: Pressionant més temps la icona, es veuen les altres opcions.  

Today we're launching a pilot test of Reactions — a more expressive Like button. As you can see, it's not a "dislike"...

Posted by Chris Cox on Jueves, 8 de octubre de 2015

La xarxa social provarà ara a Espanya i Irlanda la reacció dels usuaris a la nova forma d'expressar les emocions que genera un post.

Anar al contingut