Sant Joan Despí

Èxit d'audiència durant la nit electoral a TV3, 3/24 i al portal

"E15: els resultats" obté 1.254.000 espectadors i una quota de pantalla del 37% i 352.337 usuaris únics visiten el portal

RedaccióActualitzat

La nit electoral havia generat molta expectació, i l'audiència va respondre. TV3 va liderar l'audiència des de les 19.00 fins a la 01.00, tota la durada de l'especial eleccions  El programa "E15: els resultats" va arribar als 1.254.000 espectadors de mitjana, amb un 37% de quota de pantalla, en el moment dels resultats. Tot el programa va ser molt seguit: des del compte enrere, que va arribar als 514.000 espectadors de mitjana, fins a la franja del sondeig, que va arribar als 814.000, amb un 32,6% de quota. En els mateixos termes es va mantenir l'anàlisi posterior, amb un 33,4 % de quota i 664.000 espectador de mitjana.

De fet, TV3 ha liderat l'audiència de diumenge, amb un 17,9% de quota. El 3/24, per la seva banda, ocupa la tercera posició, amb un 8,4%, i fa el seu rècord històric.

Paral·lelament, la jornada electoral també va batre el rècord d'audiència del nou portal de la CCMA des de la seva estrena -el 24 novembre 2014-. Van visitar-lo 352.337 usuaris únics, que van veure 1.254.121 pàgines.

Aquest 27 de setembre va ser també el dia amb més consum de vídeo de l'any, amb 208.663 usuaris únics, que van fer 467.791 reproduccions. El moment de màxima audiència es va produir a les vuit del vespre amb 36.651 usuaris únics en directe. El programa "E15: l'anàlisi" va tenir un seguiment de 56.052 usuaris únics en directe i el sondeig va ser vist en directe per 41.845 usuaris únics.

Pel que fa al consum d'àudio, es van registrar 32.956 usuaris únics. El moment de màxima audiència en directe també va ser a les vuit del vespre amb 8.457 usuaris únics en directe.

El programa "E15: els resultats"  va ser ahir el segon programa més comentat a Twitter a tot l'Estat, segons dades de Kantar Media. Es van generar 70.075 missatges a Twitter amb una audiència única de 695.819 usuaris i un "share" social del 39,2%. A més, van arribar als 14,6 milions d'impressions. El minut d'or va ser a les 20.04 hores amb 715 missatges. El segon moment més comentat de la nit va ser la compareixença d'Inés Arrimadas, amb un pic de 409 tuits per minut a les onze i vint de la nit.

Pel que fa als "hashtags", s'han fet 36.000 tuits amb #27STV3 i 7.500 amb #27SCatRàdio. L'audiència del compte de Twitter del @324cat va fregar el seu rècord: aquest 27S va aconseguir 4,6 milions d'impressions, molt a prop dels 4,8 milions d'impressions del 9-N, que es manté com el millor registre.

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut