Es busquen alternatives per evitar col·lapses en l'accés al Circuit de Catalunya

S'espera que més de 120.000 persones es desplaçaran diumenge a Montmeló per donar suport, la majoria, a Fernando Alonso i, segurament, també a Pere Martínez de la Rosa. McLaren podria confirmar avui la seva participació. Els organitzadors ja treballen per mirar d'evitar el col·lapse i el primer consell és no anar-hi amb cotxe. Hi ha una alternativa meravellosa, però, és clar, només és a l'abast d'uns quants privilegiats: el taxi-helicòpter.
Es busquen alternatives per evitar col·lapses en l'accés al Circuit de Catalunya
Fórmula 1

Es busquen alternatives per evitar col·lapses en l'accés al Circuit de Catalunya

S'espera que més de 120.000 persones es desplaçaran diumenge a Montmeló per donar suport, la majoria, a Fernando Alonso i, segurament, també a Pere Martínez de la Rosa. McLaren podria confirmar avui la seva participació. Els organitzadors ja treballen per mirar d'evitar el col·lapse i el primer consell és no anar-hi amb cotxe. Hi ha una alternativa meravellosa, però, és clar, només és a l'abast d'uns quants privilegiats: el taxi-helicòpter.
Actualitzat
Aquest any, amb el pilot asturià dalt de tot, el Circuit batrà el seu rècord d'assistència. Per evitar retencions quilomètriques, des del Circuit es recomana la utlització del transport públic. En aquest sentit, s'ha reforçat el servei de rodalies de Renfe i s'ha firmat un acord de col·laboració amb la companyia d'autobusos Sagalés.

Amb tren, amb cotxe, amb autobús o, els que vulguin i puguin, amb helicòpter. Hi ha diverses empreses que ofereixen el servei de taxi fins al circuit. El trajecte val la pena. Vistes aèries de la ciutat de Barcelona, del Fòrum i, una estona més tard, arribada al Circuit, que, des de dalt, sembla més aviat de joguina. Tot plegat, quinze minuts de trajecte. Això sí, a un preu de 500 euros per persona anar i tornar. Després de la cursa, un quart d'hora més de vol i una altra vegada al port de Barcelona.