ERC reclama que l'intercanviador d'ample europeu del corredor mediterrani s'instal·li a l'Aldea per ampliar les parades de trens

Tortosa.- Els diputats i candidats d'ERC a les pròximes eleccions generals han proposat que l'estació de l'Aldea albergui l'intercanviador d'ample ibèric a ample europeu al corredor mediterrani amb l'objectiu d'aconseguir que l'estació pugui ampliar de forma considerable el nombre de parades de tren d'alta velocitat i de llarg recorregut. Els republicans consideren viable la possibilitat que el tram de via entre Vandellòs i la Secuita del corredor, ara en construcció, tingui ampli europeu, possibilitant la seva ubicació a l'Aldea. En aquests moments, el govern central preveu situar l'intercanviador al sud de l'aeroport de Reus, una opció que consideren poc efectiva, atesa la seva proximitat amb l'estació de l'alta velocitat al Camp de Tarragona. ERC també ha criticat durament 'el forat negre' inversor del govern central en infraestructures a les Terres de l'Ebre, tot citant el retard de l'aprovació de l'execució de la variant de l'Aldea, el projecte de l'autovia de l'interior i les millores a la línia ferroviària Reus-Móra la Nova-Casp.
ERC reclama que l'intercanviador d'ample europeu del corredor mediterrani s'instal·li a l'Aldea per ampliar les parades de trens

ERC reclama que l'intercanviador d'ample europeu del corredor mediterrani s'instal·li a l'Aldea per ampliar les parades de trens

Tortosa.- Els diputats i candidats d'ERC a les pròximes eleccions generals han proposat que l'estació de l'Aldea albergui l'intercanviador d'ample ibèric a ample europeu al corredor mediterrani amb l'objectiu d'aconseguir que l'estació pugui ampliar de forma considerable el nombre de parades de tren d'alta velocitat i de llarg recorregut. Els republicans consideren viable la possibilitat que el tram de via entre Vandellòs i la Secuita del corredor, ara en construcció, tingui ampli europeu, possibilitant la seva ubicació a l'Aldea. En aquests moments, el govern central preveu situar l'intercanviador al sud de l'aeroport de Reus, una opció que consideren poc efectiva, atesa la seva proximitat amb l'estació de l'alta velocitat al Camp de Tarragona. ERC també ha criticat durament 'el forat negre' inversor del govern central en infraestructures a les Terres de l'Ebre, tot citant el retard de l'aprovació de l'execució de la variant de l'Aldea, el projecte de l'autovia de l'interior i les millores a la línia ferroviària Reus-Móra la Nova-Casp.