Vielha

Era Oficina de Consum a tramitat 241 reclamacions contra Fecsa pera demortada deth 29 de deseme

Era Oficina de Atencion ath Consumidor deth Conselh Conselh Generau a tramitat es 241 reclamacions des vesins e empresaris deth parçan contra era empresa Fecsa Endesa pera demortada de lum deth 29 de deseme que deishec sense subministrament electric 9.000 clients dera companhia electrica e afectèc mès de 25.000 persones enes municipis de Naut Aran e Vielha Mijaran. Era Oficina de Consum ha recebut eth 74% des reclamacions, era resta han estat presentades en Conselh Generau a trauèrs de Torisme Val d'Aran e eth Gremi d'Ostalaria.

Actualitzat
Era empresa Fecsa Endesa ja a resolt eth 37% des reclamacions presentades e era resta son en fase de analisi e peritatge. Des de Torisme Val d'Aran se valore força positivament era rapidesa damb era que se resòlen es reclamacions presentades per aguest ens de promocion toristica. Entà evitar que se repetisquen naui talhs de subministrament electric Fecsa Endesa a metut en periòde de pròves, era naua subestacion de Vielha e a començat es òbres de milhora der hilat electric. Antes d'acabar er an poirie entrar en foncionament ua naua subestacion en Baqueira.
Anar al contingut