Entra en funcionament el sistema de velocitat variable a l'AP-7, AP-2 i B-23 al tram Martorell-Molins de Rei

Barcelona (ACN).- El sistema de velocitat variable entrarà en funcionament aquest pròxim dilluns a l'AP-7/AP-2/B-23 al tram Martorell-Molins de Rei-Diagonal en ambdós sentits de la circulació, fins ara en proves. La mesura és de compliment obligat i per tant els conductors hauran de respectar les limitacions anunciades per les noves senyalitzacions lluminoses, que podran oscil·lar entre el valor màxim de la via de cada tram (120 km/h, 100 km/h o 80 km/h) i la meitat del valor (60 km/h, 50 km/h o 40 km/h). La implantació del sistema a aquest tram s'ha fet en dues fases amb un pressupost de 3 MEUR. El conseller d'Interior, Felip Puig, ha dit que el sistema comporta una gestió del trànsit "segura, econòmica i moderna".
Entra en funcionament el sistema de velocitat variable a l'AP-7, AP-2 i B-23 al tram Martorell-Molins de Rei

Entra en funcionament el sistema de velocitat variable a l'AP-7, AP-2 i B-23 al tram Martorell-Molins de Rei

Barcelona (ACN).- El sistema de velocitat variable entrarà en funcionament aquest pròxim dilluns a l'AP-7/AP-2/B-23 al tram Martorell-Molins de Rei-Diagonal en ambdós sentits de la circulació, fins ara en proves. La mesura és de compliment obligat i per tant els conductors hauran de respectar les limitacions anunciades per les noves senyalitzacions lluminoses, que podran oscil·lar entre el valor màxim de la via de cada tram (120 km/h, 100 km/h o 80 km/h) i la meitat del valor (60 km/h, 50 km/h o 40 km/h). La implantació del sistema a aquest tram s'ha fet en dues fases amb un pressupost de 3 MEUR. El conseller d'Interior, Felip Puig, ha dit que el sistema comporta una gestió del trànsit "segura, econòmica i moderna".