Enric Marín planteja si cal reinventar la política i l'economia a partir de les possibilitats que ofereixen els mitjans

Barcelona (ACN).- El president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Enric Marín, s'ha preguntat si caldria reinventar la política i l'economia a partir de les possibilitats que avui dia ofereixen els mitjans de comunicació. Segons ell, part important de la crisi econòmica i també la política -"tan severa però no tan visible"- es deu a què hi ha una manca de sincronia entre aquests dos àmbits de la societat amb el sector de la comunicació. Per la seva banda, Josep Maria Carbonell, degà de la Facultat de la Comunicació Blanquerna, que acull el congrés 'Life without media', ha afirmat que no concep un món sense mitjans, però s'ha preguntat si les xarxes socials d'Internet els substituiran.
Enric Marín planteja si cal reinventar la política i l'economia a partir de les possibilitats que ofereixen els mitjans

Enric Marín planteja si cal reinventar la política i l'economia a partir de les possibilitats que ofereixen els mitjans

Barcelona (ACN).- El president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Enric Marín, s'ha preguntat si caldria reinventar la política i l'economia a partir de les possibilitats que avui dia ofereixen els mitjans de comunicació. Segons ell, part important de la crisi econòmica i també la política -"tan severa però no tan visible"- es deu a què hi ha una manca de sincronia entre aquests dos àmbits de la societat amb el sector de la comunicació. Per la seva banda, Josep Maria Carbonell, degà de la Facultat de la Comunicació Blanquerna, que acull el congrés 'Life without media', ha afirmat que no concep un món sense mitjans, però s'ha preguntat si les xarxes socials d'Internet els substituiran.