En marxa Movistar Artsy, la primera plataforma per a emprenedors culturals

Movistar Artsy, que ha posat en marxa Telefónica, permetrà tant a persones individuals com a col·lectius posar en marxa festivals culturals de petit format de tot tipus de disciplines. Tots aquells que tinguin una idea podran donar-la a conèixer a través del seu web i penjar un vídeo d'un minut presentant el seu projecte cultural. Els guanyadors es donaran a conèixer l'1 de setembre.
En marxa Movistar Artsy, la primera plataforma per a emprenedors culturals
Barcelona

En marxa Movistar Artsy, la primera plataforma per a emprenedors culturals

Movistar Artsy, que ha posat en marxa Telefónica, permetrà tant a persones individuals com a col·lectius posar en marxa festivals culturals de petit format de tot tipus de disciplines. Tots aquells que tinguin una idea podran donar-la a conèixer a través del seu web i penjar un vídeo d'un minut presentant el seu projecte cultural. Els guanyadors es donaran a conèixer l'1 de setembre.
Redacció
Movistar Artsy és la primera plataforma per a emprenedors culturals.

Movistar Artsy és la primera plataforma per a emprenedors culturals.

La companyia Telefónica ha posat en marxa Movistar Artsy, la primera plataforma per a emprenedors culturals, una iniciativa que permetrà tant a persones individuals com a col·lectius -ja siguin escoles, associacions o agrupacions, entre d'altres - posar en marxa festivals culturals de petit format de tot tipus de disciplines. Tots aquells que tinguin una idea podran donar-la a conèixer a través del web de Movistar Artsy, on podran penjar un vídeo d'un minut presentant el seu projecte cultural.

Sota el lema "Petits festivals que neixen de grans idees", el web, que ja s'ha posat en marxa, estarà obert fins al 25 d'agost, que és la data límit per presentar les propostes.

Les millors 8 propostes seran escollides per votació popular i les 3 guanyadores, elegides per Movistar Artsy, rebran suport per part de Telefónica per convertir els seus microfestivals en realitat. Un total de 50.000 euros que es destinaran com a cost de producció repartits entre les 3 propostes guanyadores, que es donaran a conèixer el proper 1 de setembre.

El director de Gran Públic de Telefónica a Catalunya, Bruno Vilarasau, ha explicat que el festival neix com "una alternativa als grans festivals com el Sónar o el Primavera Sound i, que a més, pretén impulsar noves idees o idees amb problemes per materialitzar-se".