Els usuaris del bus urbà de Manresa posen un notable al servei

Manresa (ACN).- Els usuaris del bus urbà de Manresa han qualificat el servei amb un notable, segons l'enquesta que ha elaborat l'empresa Opinòmetre SL, per encàrrec de l'Ajuntament de la ciutat per tal de conèixer el grau de satisfacció dels viatgers del bus. En concret, l'índex de satisfacció del Client (ISC) obtingut l'any 2008 pel servei de bus urbà és d'un 7,5, set dècimes per sobre del resultat obtingut l'any 2007 en què la nota que van posar els usuaris al servei es va situar en un 6,8. L'any passat, un total de 2.246.557 persones van utilitzar el bus urbà, una xifra que representa un increment d'un 9,5% més que l'any anterior.
Els usuaris del bus urbà de Manresa posen un notable al servei

Els usuaris del bus urbà de Manresa posen un notable al servei

Manresa (ACN).- Els usuaris del bus urbà de Manresa han qualificat el servei amb un notable, segons l'enquesta que ha elaborat l'empresa Opinòmetre SL, per encàrrec de l'Ajuntament de la ciutat per tal de conèixer el grau de satisfacció dels viatgers del bus. En concret, l'índex de satisfacció del Client (ISC) obtingut l'any 2008 pel servei de bus urbà és d'un 7,5, set dècimes per sobre del resultat obtingut l'any 2007 en què la nota que van posar els usuaris al servei es va situar en un 6,8. L'any passat, un total de 2.246.557 persones van utilitzar el bus urbà, una xifra que representa un increment d'un 9,5% més que l'any anterior.