Els treballadors de Spanair encara esperen les indemnitzacions quan es compleix un any de la fallida de l'aerolínia

Barcelona (ACN).- El 27 de gener de 2012 la companyia aèria Spanair va cessar les seves operacions i va anunciar que havia fet fallida. L'objectiu d'aconseguir un soci industrial que reflotés l'aerolínia catalana es va esvair quan Qatar Airways va trencar les negociacions i l'accionista de referència, un consorci públic-privat liderat per la Generalitat, va decidir no seguir injectant recursos a Spanair. La fallida va generar ressò social perquè representava el fracàs del projecte d'aixecar una aerolínia de matriu catalana que convertís l'aeroport del Prat en el seu 'hub' i perquè va deixar 500 milions d'euros de deute i més de 2.500 treballadors al carrer, que encara esperen les indemnitzacions per part del Fogasa.
Els treballadors de Spanair encara esperen les indemnitzacions quan es compleix un any de la fallida de l'aerolínia

Els treballadors de Spanair encara esperen les indemnitzacions quan es compleix un any de la fallida de l'aerolínia

Barcelona (ACN).- El 27 de gener de 2012 la companyia aèria Spanair va cessar les seves operacions i va anunciar que havia fet fallida. L'objectiu d'aconseguir un soci industrial que reflotés l'aerolínia catalana es va esvair quan Qatar Airways va trencar les negociacions i l'accionista de referència, un consorci públic-privat liderat per la Generalitat, va decidir no seguir injectant recursos a Spanair. La fallida va generar ressò social perquè representava el fracàs del projecte d'aixecar una aerolínia de matriu catalana que convertís l'aeroport del Prat en el seu 'hub' i perquè va deixar 500 milions d'euros de deute i més de 2.500 treballadors al carrer, que encara esperen les indemnitzacions per part del Fogasa.