Els sindicats ferroviaris nord-catalans denuncien que el futur del Tren Groc està en perill si no s'hi inverteix

Vilafranca de Conflent (ACN).- En els últims 10 anys, el Tren Groc, que uneix el Conflent i la Cerdanya, a la Catalunya del Nord, ha perdut 250.000 usuaris, una tendència, alerten els sindicats nord-catalans, que no es frenarà si no es fa una inversió de 125 milions d'euros en els pròxims anys. De fet, segons Julien Berthelemy, secretari general de la CGT, la línia que uneix les estacions de Font Romeu i la Tor de Querol podria tancar en breu "per problemes de degradació de la línia i de seguretat". La realitat, afegeix, és que les administracions i l'operador ferroviari "han abandonat el servei" i que ni el preu -40 euros l'anada i tornada-, les freqüències de pas, ni les connexions "el fan útil a la ciutadania".
Els sindicats ferroviaris nord-catalans denuncien que el futur del Tren Groc està en perill si no s'hi inverteix

Els sindicats ferroviaris nord-catalans denuncien que el futur del Tren Groc està en perill si no s'hi inverteix

Vilafranca de Conflent (ACN).- En els últims 10 anys, el Tren Groc, que uneix el Conflent i la Cerdanya, a la Catalunya del Nord, ha perdut 250.000 usuaris, una tendència, alerten els sindicats nord-catalans, que no es frenarà si no es fa una inversió de 125 milions d'euros en els pròxims anys. De fet, segons Julien Berthelemy, secretari general de la CGT, la línia que uneix les estacions de Font Romeu i la Tor de Querol podria tancar en breu "per problemes de degradació de la línia i de seguretat". La realitat, afegeix, és que les administracions i l'operador ferroviari "han abandonat el servei" i que ni el preu -40 euros l'anada i tornada-, les freqüències de pas, ni les connexions "el fan útil a la ciutadania".