Els professionals de la comunicació pública espremen els potencials participatius de les xarxes socials

Cornellà de Llobregat (ACN).- 'La gent no vol anar a votar un dia, sinó que vol participar els 1.300 dies d'un mandat', cita el president de l'associació Comunicació Pública, Jordi Navarro. I com fer-ho possible mitjançant les noves tecnologies és el que estan fent els 200 professionals de les administracions que aquest dijous ha aplegat aquesta entitat al Citilab de Cornellà. Es tracta, diu Navarro, de vèncer les suspicàcies d'alguns organismes, i de no usar els nous canals de comunicació de forma merament instrumental. De referents positius ja n'hi ha. Alguns exemples s'han presentat al Citilab: la publicació de dades a Internet per part de la Generalitat o l'esforç de CiU a la xarxa han estat dos dels casos debatuts.
Els professionals de la comunicació pública espremen els potencials participatius de les xarxes socials

Els professionals de la comunicació pública espremen els potencials participatius de les xarxes socials

Cornellà de Llobregat (ACN).- 'La gent no vol anar a votar un dia, sinó que vol participar els 1.300 dies d'un mandat', cita el president de l'associació Comunicació Pública, Jordi Navarro. I com fer-ho possible mitjançant les noves tecnologies és el que estan fent els 200 professionals de les administracions que aquest dijous ha aplegat aquesta entitat al Citilab de Cornellà. Es tracta, diu Navarro, de vèncer les suspicàcies d'alguns organismes, i de no usar els nous canals de comunicació de forma merament instrumental. De referents positius ja n'hi ha. Alguns exemples s'han presentat al Citilab: la publicació de dades a Internet per part de la Generalitat o l'esforç de CiU a la xarxa han estat dos dels casos debatuts.