Els Joglars esgoten les entrades en el seu retorn a Catalunya

Els Joglars van esgotar aquest divendres a la nit les entrades del Teatre Municipal de Girona en el seu retorn a Catalunya en el marc del festival Temporada Alta, després de set anys d'absència, amb la posada en escena d"El coloquio de los perros", una adaptació de la novel·la de Cervantes.
Els Joglars esgoten les entrades en el seu retorn a Catalunya
Girona

Els Joglars esgoten les entrades en el seu retorn a Catalunya

Els Joglars van esgotar aquest divendres a la nit les entrades del Teatre Municipal de Girona en el seu retorn a Catalunya en el marc del festival Temporada Alta, després de set anys d'absència, amb la posada en escena d"El coloquio de los perros", una adaptació de la novel·la de Cervantes.
Redacció
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Els integrants de la companyia Els Joglars van esgotar aquest divendres a la nit les entrades del Teatre Municipal de Girona en el seu retorn a Catalunya en el marc del festival Temporada Alta, després de set anys d'absència.

Ara, sota la direcció de Ramon Fontserè després de la marxa d'Albert Boadella, Els Joglars van rebre una llarga ovació de les prop de 600 persones que van presenciar la posada en escena d"El coloquio de los perros", una adaptació de la novel·la de Cervantes.

Al llarg de 80 minuts, Fontserè i Pilar Sáenz van donar vida a Cipión i Berganza, dos gossos del carrer que durant una nit tenen el do de la paraula i l'utilitzen per relatar la seva vida i, amb això, despullar la condició humana des d'una visió del segle XXI.

Els Joglars han tornat a Catalunya sense renunciar a l'acidesa que caracteritza les seves obres i, en la seva repassada a les misèries de l'home actual, la política espanyola, les classes socials i, fins i tot, els referents mediàtics hi apareixen contínuament, unes vegades de manera més velada que altres.

Cipión i Berganza expliquen al guarda de la gossera on resideixen les seves diferents etapes sota diferents amos, aquests proveïts sempre de màscares grotesques i utilitzant un llenguatge molt menys sofisticat que els protagonistes de l'obra.

Els Joglars aposten per un muntatge escènic auster, del que treuen el màxim profit per a la seva burla del gènere humà.

Un veritable gos que va travessar l'escenari i va acabar als braços de Pilar Sáenz durant les salutacions al públic després de la funció es va convertir en l'últim gest de complicitat de la companyia a un retrobat públic que va acomiadar els actors amb una llarga ovació.

L'obra tornarà a Catalunya al gener, amb una actuació programada al municipi de Torelló, i repetirà a l'abril al teatre Poliorama de Barcelona.

VÍDEOS RELACIONATS