Els estudiants i mestres de l'Estat dediquen més temps a l'educació que la mitjana de l'OCDE i la UE

Barcelona (ACN).- Els estudiants i professors de l'Estat dediquen més temps a l'educació que la mitjana de l'Organització per la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i la Unió Europea. Tot i que l'entorn dels centres educatius i de l'aprenentatge és similar al de la mitjana de l'OCDE, el nombre total d'hores de classe obligatòries per als alumnes de primària i secundària és més alt que la mitjana de l'OCDE i la UE, en concret, 126 hores més a primària que l'OCDE i 129 més que a la UE, i 148 hores més a secundària que l'OCDE i 153 més que a la UE. Són dades de l'informe de l'OCDE 'Panorama de l'Educació 2011'.
Els estudiants i mestres de l'Estat dediquen més temps a l'educació que la mitjana de l'OCDE i la UE

Els estudiants i mestres de l'Estat dediquen més temps a l'educació que la mitjana de l'OCDE i la UE

Barcelona (ACN).- Els estudiants i professors de l'Estat dediquen més temps a l'educació que la mitjana de l'Organització per la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) i la Unió Europea. Tot i que l'entorn dels centres educatius i de l'aprenentatge és similar al de la mitjana de l'OCDE, el nombre total d'hores de classe obligatòries per als alumnes de primària i secundària és més alt que la mitjana de l'OCDE i la UE, en concret, 126 hores més a primària que l'OCDE i 129 més que a la UE, i 148 hores més a secundària que l'OCDE i 153 més que a la UE. Són dades de l'informe de l'OCDE 'Panorama de l'Educació 2011'.