Els espanyols, entre els ciutadans europeus més impacients a l'hora de fer cua, i els que n'han de fer més

Els ciutadans de l'estat espanyol són dels més impacients d'Europa a l'hora de fer cua i també els que n'han de fer més a l'hora de comprar o fer transaccions. Segons un estudi que ha analitzat Espanya, França, el Regne Unit, Itàlia i Alemanya, els espanyols són els que més sovint surten d'un establiment amb les mans buides, cansats d'esperar, i jurant que mai més no hi tornaran a entrar. Els únics que els superen en impaciència són els francesos. En canvi, Espanya encapçala el rànquing de temps d'espera, un moment que alguns aprofiten per intentar "lligar".
Els espanyols, entre els ciutadans europeus més impacients a l'hora de fer cua, i els que n'han de fer més
Madrid

Els espanyols, entre els ciutadans europeus més impacients a l'hora de fer cua, i els que n'han de fer més

Els ciutadans de l'estat espanyol són dels més impacients d'Europa a l'hora de fer cua i també els que n'han de fer més a l'hora de comprar o fer transaccions. Segons un estudi que ha analitzat Espanya, França, el Regne Unit, Itàlia i Alemanya, els espanyols són els que més sovint surten d'un establiment amb les mans buides, cansats d'esperar, i jurant que mai més no hi tornaran a entrar. Els únics que els superen en impaciència són els francesos. En canvi, Espanya encapçala el rànquing de temps d'espera, un moment que alguns aprofiten per intentar "lligar".

Un 64% dels espanyols consideren que es passen entre 30 minuts i 4 hores a la setmana fent cua, mentre que la mitjana europea se situa en el 54%.

Els ciutadans de l’Estat, però, són dels més cívics a l’hora d’esperar. Només un 22% té ràbia i ganes d’empènyer l’altra gent, discutir o deixar anar renecs. Fins i tot, un 31% aprofita l’estona per flirtejar, un percentatge que queda molt per sota del 81% d’Itàlia i és bastant superior a l’11% de França.

Pel que fa al tipus de serveis, els espanyols són els que tenen una pitjor percepció com a usuaris de bancs i caixes, un 65%, davant del 15% de la mitjana europea. Tot i això, identifiquen les cues als establiments comercials com les més empipadores.

Com a solució, els europeus coincideixen a proposar la contractació de més personal i la introducció de més autoservei.