Els enginyers de camins defensen desviar els camions per l'AP-7 davant la dificultat de desdoblar la N-II a curt termini

Barcelona (ACN).- El portaveu de la Comissió de Transports del Col·legi d'Enginyers de Camins, Xavier Abadia, ha defensat desviar els camions de la N-II cap a l'AP-7, com han pactat la Generalitat, l'Estat i Abertis. En una roda de premsa aquest dijous, Abadia ha advocat per aquesta possibilitat "necessària i urgent" davant les "poques possibilitats" que el Foment executi el desdoblament de la N-II a curt termini. L'enginyer també ha qüestionat convertir la N-II en una autovia un cop els camions passin per l'AP-7: "No passa enlloc del món que hi hagi una via de pagament i una de gratuïta al costat. Es podria fer un arranjament molt més barat amb una via d'alta capacitat, velocitat reduïda i limitada al trànsit local".
Els enginyers de camins defensen desviar els camions per l'AP-7 davant la dificultat de desdoblar la N-II a curt termini

Els enginyers de camins defensen desviar els camions per l'AP-7 davant la dificultat de desdoblar la N-II a curt termini

Barcelona (ACN).- El portaveu de la Comissió de Transports del Col·legi d'Enginyers de Camins, Xavier Abadia, ha defensat desviar els camions de la N-II cap a l'AP-7, com han pactat la Generalitat, l'Estat i Abertis. En una roda de premsa aquest dijous, Abadia ha advocat per aquesta possibilitat "necessària i urgent" davant les "poques possibilitats" que el Foment executi el desdoblament de la N-II a curt termini. L'enginyer també ha qüestionat convertir la N-II en una autovia un cop els camions passin per l'AP-7: "No passa enlloc del món que hi hagi una via de pagament i una de gratuïta al costat. Es podria fer un arranjament molt més barat amb una via d'alta capacitat, velocitat reduïda i limitada al trànsit local".