Els directors de les escoles públiques de Vic diuen que fer espais d'acollida transitoris és 'artificial'

Vic.- Els directors dels deu centres d'educació pública Primària i Secundària que hi ha a la ciutat de Vic han enviat aquest dimarts una carta al conseller d'Educació, Ernest Maragall, on consideren que la proposta de fer espais transitoris d'acollida és una mesura 'artificial'. Els deu directors entenen que fer centres amb els alumnes acabats d'arribar 'no és un bon marc d'aprenentatge' i que aquest pot presentar 'perill de segregació' per un determinar alumnat. Consideren que la política del Departament a la ciutat de Vic va en la direcció 'd'afeblir l'escola pública'. Els docents proposen com a alternativa la potenciació de les aules d'acollida o el replantejament del Pla Educatiu d'Entorn.
Els directors de les escoles públiques de Vic diuen que fer espais d'acollida transitoris és 'artificial'

Els directors de les escoles públiques de Vic diuen que fer espais d'acollida transitoris és 'artificial'

Vic.- Els directors dels deu centres d'educació pública Primària i Secundària que hi ha a la ciutat de Vic han enviat aquest dimarts una carta al conseller d'Educació, Ernest Maragall, on consideren que la proposta de fer espais transitoris d'acollida és una mesura 'artificial'. Els deu directors entenen que fer centres amb els alumnes acabats d'arribar 'no és un bon marc d'aprenentatge' i que aquest pot presentar 'perill de segregació' per un determinar alumnat. Consideren que la política del Departament a la ciutat de Vic va en la direcció 'd'afeblir l'escola pública'. Els docents proposen com a alternativa la potenciació de les aules d'acollida o el replantejament del Pla Educatiu d'Entorn.