Els comerciants de Barcelona creen una fundació per tenir més força davant les multinacionals

Els eixos comercials de Barcelona denuncien el tracte insolidari que reben de les multinacionals i les grans marques. Els disset eixos comercials de la ciutat han constituït una Fundació per tenir més força i capacitat d'interlocució davant les administracions. El president de la Fundació Barcelona Comerç, Emili Sarrión, ha anunciat que un dels objectius de l'entitat és aconseguir que totes les grans firmes contribueixin a la dinamització dels eixos comercials on s'implanten. Una altra de les amenaces per al petit comerç és la liberalització dels horaris comercials, que preveu l'obertura de 52 diumenges l'any a partir del 2005.
Els comerciants de Barcelona creen una fundació per tenir més força davant les multinacionals
Barcelona

Els comerciants de Barcelona creen una fundació per tenir més força davant les multinacionals

Els eixos comercials de Barcelona denuncien el tracte insolidari que reben de les multinacionals i les grans marques. Els disset eixos comercials de la ciutat han constituït una Fundació per tenir més força i capacitat d'interlocució davant les administracions. El president de la Fundació Barcelona Comerç, Emili Sarrión, ha anunciat que un dels objectius de l'entitat és aconseguir que totes les grans firmes contribueixin a la dinamització dels eixos comercials on s'implanten. Una altra de les amenaces per al petit comerç és la liberalització dels horaris comercials, que preveu l'obertura de 52 diumenges l'any a partir del 2005.
Actualitzat