Els canals de TV3 són líders, amb un 50,6%, i les emissores de Catalunya Ràdio són les preferides per un 31,2% dels catalans per informar-se, segons el CEO

Segons la segona onada del 2018 del Baròmetre d'Opinió Política, feta pública avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), un 50,6% dels enquestats s'informen a TV3 i al 3/24, i les emissores de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació les segueixen un 31,2% dels enquestats
Els canals de TV3 són líders, amb un 50,6%, i les emissores de Catalunya Ràdio són les preferides per un 31,2% dels catalans per informar-se, segons el CEO

Els canals de TV3 són líders, amb un 50,6%, i les emissores de Catalunya Ràdio són les preferides per un 31,2% dels catalans per informar-se, segons el CEO

Segons la segona onada del 2018 del Baròmetre d'Opinió Política, feta pública avui pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), un 50,6% dels enquestats s'informen a TV3 i al 3/24, i les emissores de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació les segueixen un 31,2% dels enquestats
Actualitzat

Avui s'ha fet públic el Baròmetre d'Opinió Política del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), corresponent a la segona onada del 2018. Segons aquest estudi, el 50,6% dels enquestats en aquesta onada segueixen la informació a TV3 i al 3/24. Aquest és el tercer baròmetre en què la suma de les dues cadenes supera el 50%. En concret, el 47,1% opten per TV3 i, el 3,5%, pel canal de notícies 3/24. TV3 es manté al capdavant de la llista de canals de televisió i, a més, amplia la distància amb la segona opció, en aquesta ocasió TVE 1, que obté un 10,4% i que TV3 quadruplica amb comoditat.

D'altra banda, el 31,2% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius. D'aquesta xifra destaca, sobretot, l'increment d'1  punt de Catalunya Informació en relació amb el baròmetre anterior, en què puja del 3,8% al 4,8% i es manté en el rànquing davant d'altres emissores generalistes.

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat