Londres

Els atemptats a Londres fan baixar un 20% el turisme a la capital britànica aquest estiu

Londres ha patit un descens notable del turisme aquest estiu a causa dels atemptats al metro de la capital britànica. Buckingham Palace, la roda gegant, el Tower Bridge o els grans museus de la ciutat han registrat un 25% menys de visitants a l'agost i un 15% menys al setembre. La davallada és històrica, tot i que Londres segueix sent la ciutat més visitada del món.

Actualitzat
Les conseqüències dels atemptats de Londres arriben fins a Buckingham Palace, la roda gegant, el Tower Bridge o els grans museus de la ciutat. A l'agost, les visites a les principals atraccions turístiques van caure un 25% respecte a l'any passat, i al setembre, un 15%. Una davallada inèdita que es vincula directament amb la por que Londres torni a ser víctima d'accions terroristes. La capital britànica segueix sent la ciutat més visitada del món, però des del juliol rep menys europeus i menys britànics. Això s'explica pel fet que molta gent britànica que va amb els fills de cap de setmana a Londres ha decidit posposar el viatge, així com una part del mercat europeu, el d'aquells que improvisen anar-hi un cap de setmana, tambe ha resultat afectat. I com que menys afluència de turistes implica menys compres a la ciutat, el sector del comerç també ha vist com les vendes a les botigues del centre han caigut un 10% aquest estiu. L'impacte dels atemptats sobre l'economia de Londres ha estat més sever del que s'esperava. I, per pal·liar-ho, fins i tot la monarquia s'ha llançat a promocionar la ciutat i els seus palaus. Cables i antenes surten de Buckingham Palace. Per primer cop, la reina ha autoritzat una televisió a emetre un programa en directe des d'una de les seves residències. El privilegi serà per a "Good Morning America", de l'ABC, i l'objectiu reial: promocionar Londres als Estats Units, que d'aquí a un mes rebran la visita del príncep Carles i Camilla.
NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut