Els alumnes que parlen català a casa obtenen millors resultats escolars

Barcelona.- L'estudi 'Equitat, excel·lència i eficiència educativa a Catalunya. Una anàlisi comparada' ha estat entregat sencer a la premsa aquest dimecres al migdia per la Fundació Bofill. De l'estudi se'n desprèn que els alumnes que parlen català a casa obtenen millors resultats escolars en totes les competències. El catedràtic d'Educació Comparada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Ferran Ferrer, ha restat importància a aquesta dada perquè 'reflecteix la realitat socioeconòmica i cultural de Catalunya'. L'alumnat que parla castellà obté uns 40 punts menys de mitjana. L'estudi també subratlla que una 'part que no parla català és alumnat immigrant'.
Els alumnes que parlen català a casa obtenen millors resultats escolars

Els alumnes que parlen català a casa obtenen millors resultats escolars

Barcelona.- L'estudi 'Equitat, excel·lència i eficiència educativa a Catalunya. Una anàlisi comparada' ha estat entregat sencer a la premsa aquest dimecres al migdia per la Fundació Bofill. De l'estudi se'n desprèn que els alumnes que parlen català a casa obtenen millors resultats escolars en totes les competències. El catedràtic d'Educació Comparada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Ferran Ferrer, ha restat importància a aquesta dada perquè 'reflecteix la realitat socioeconòmica i cultural de Catalunya'. L'alumnat que parla castellà obté uns 40 punts menys de mitjana. L'estudi també subratlla que una 'part que no parla català és alumnat immigrant'.