Els aeroports dels EUA, competència dels governs regionals i no de Washington

Nova York (ACN).- La gestió dels aeroports als Estats Units és individualitzada i la seva propietat correspon al govern regional de cada estat, i no pas al govern central. A diferència de molts països d'Europa, en què la titularitat aeroportuària és mixta, als EUA correspon al govern local i a les ciutats la gestió dels seus aeroports, el que reporta grans beneficis als estats federals i dóna feina a milers de treballadors públics. Molts dels aeroports nord-americans ofereixen vols directes a les principals capitals europees sense necessitat de fer escala a John F. Kennedy, com és el cas del principal aeroport d'Atlanta, el Hartsfield Jackson, el més transitat del món i principal 'hub' de companyies com Delta Airlines.
Els aeroports dels EUA, competència dels governs regionals i no de Washington

Els aeroports dels EUA, competència dels governs regionals i no de Washington

Nova York (ACN).- La gestió dels aeroports als Estats Units és individualitzada i la seva propietat correspon al govern regional de cada estat, i no pas al govern central. A diferència de molts països d'Europa, en què la titularitat aeroportuària és mixta, als EUA correspon al govern local i a les ciutats la gestió dels seus aeroports, el que reporta grans beneficis als estats federals i dóna feina a milers de treballadors públics. Molts dels aeroports nord-americans ofereixen vols directes a les principals capitals europees sense necessitat de fer escala a John F. Kennedy, com és el cas del principal aeroport d'Atlanta, el Hartsfield Jackson, el més transitat del món i principal 'hub' de companyies com Delta Airlines.