El turisme rural es converteix en el producte estrella de la Setmana Santa amb una ocupació de gairebé el 100%

Barcelona.- Amb una ocupació dels establiments de turisme rural del 96,2%, gairebé el 100%, aquesta modalitat de turisme s'ha convertit el producte estrella de la Setmana Santa, segons ha explicat el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, que aquest divendres ha presentat les dades d'ocupació turística de les vacances de Setmana Santa d'enguany. Aquesta dada representa un augment de l'ocupació de 12,3 punts respecte 2007. Per altra banda, els hotels catalans han tingut una ocupació mitjana del 64,1%, 3,8 punts menys que l'any passat. Com a destinació, la Vall d'Aran ha estat la marca turística amb major ocupació hotelera amb un 83,9% en el conjunt de les vacances.
El turisme rural es converteix en el producte estrella de la Setmana Santa amb una ocupació de gairebé el 100%

El turisme rural es converteix en el producte estrella de la Setmana Santa amb una ocupació de gairebé el 100%

Barcelona.- Amb una ocupació dels establiments de turisme rural del 96,2%, gairebé el 100%, aquesta modalitat de turisme s'ha convertit el producte estrella de la Setmana Santa, segons ha explicat el conseller d'Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, que aquest divendres ha presentat les dades d'ocupació turística de les vacances de Setmana Santa d'enguany. Aquesta dada representa un augment de l'ocupació de 12,3 punts respecte 2007. Per altra banda, els hotels catalans han tingut una ocupació mitjana del 64,1%, 3,8 punts menys que l'any passat. Com a destinació, la Vall d'Aran ha estat la marca turística amb major ocupació hotelera amb un 83,9% en el conjunt de les vacances.