El túnel de Mitre de Barcelona queda tallat fins al pròxim 31 d'agost

Ara és una mica més difícil circular en vehicle per Barcelona. Al munt d'obres començades a la ciutat, se n'ha d'afegir una altra: el túnel de Mitre. Des d'ahir, i fins al dia 31, estarà totalment tallat per millorar la ventilació del túnel. Després, els treballs continuaran, però només de nit.
El túnel de Mitre de Barcelona queda tallat fins al pròxim 31 d'agost
ELS VEHICLES HAN DE CIRCULAR PEL LATERAL

El túnel de Mitre de Barcelona queda tallat fins al pròxim 31 d'agost

Ara és una mica més difícil circular en vehicle per Barcelona. Al munt d'obres començades a la ciutat, se n'ha d'afegir una altra: el túnel de Mitre. Des d'ahir, i fins al dia 31, estarà totalment tallat per millorar la ventilació del túnel. Després, els treballs continuaran, però només de nit.
Actualitzat
El trànsit pel túnel de Mitre de Barcelona va quedar interromput ahir a les onze del matí i d'aquesta manera s'ha afegit una nova via tallada a les moltes que hi ha aquest estiu a la ciutat. Els vehicles han de circular ara pel lateral, que en el cas descendent s'acaba de reformar per deixar-lo en un sol carril, tal com reivindicaven els veïns. Les obres al túnel de Mitre es fan per millorar-ne la seguretat, després que un estudi revelés que la ventilació a l'interior és deficient. Ara es construirà un mur pantalla que separarà els dos sentits de la marxa, cosa que afavorirà la sortida de fums. També és farà un sostre fals i es col·locaran el doble d'extractors dels que hi ha actualment. L'obertura d'una nova sortida al carrer de Can Ràbia i la reurbanització dels laterals completen una obra que té un cost total de gairebé 1.000 milions de pessetes, més de 6 milions d'euros. El túnel estarà tallat al trànsit fins al 31 d'agost. A partir d'aquella data i durant vuit mesos, els treballs es faran de nit i es tallarà la circulació entre les onze i les sis del matí. El túnel de Mitre és una obra que s'ha hagut de reformar diversos cops des del dia que es va inaugurar, fa poc més de dos anys. Això ha provocat que el seu cost s'hagi disparat. Sembla que la mala sort no vol abandonar aquesta obra i ahir al matí es va haver de fer una prova, perquè no quedava clar que els autobusos poguessin passar pel nou lateral acabat de reformar.