El telèfon d'atenció a les dones en situació de violència masclista de la Generalitat rep 4.321 peticions en tres mesos

Barcelona.- La Línia 900 900120 d'atenció a les dones en situació de violència el servei telefònic gratuït i confidencial del Departament d'Acció Social i Ciutadania de la Generalitat ha rebut entre els mesos de gener i abril d'enguany 4.321 peticions d'atenció, que suposen una mitjana mensual de 1.080 demandes d'informació. Aquestes han estat referides a violència masclista com física, psíquica, sexual i econòmica sent les dues primeres les que més demandes reben. Aquesta Línia 900 900120 funciona tots els dies de l'any durant les 24 hores del dia i facilita que les persones que truquin es puguin expressar en diversos idiomes com català, castellà, francès, anglès, àrab o rus.
El telèfon d'atenció a les dones en situació de violència masclista de la Generalitat rep 4.321 peticions en tres mesos

El telèfon d'atenció a les dones en situació de violència masclista de la Generalitat rep 4.321 peticions en tres mesos

Barcelona.- La Línia 900 900120 d'atenció a les dones en situació de violència el servei telefònic gratuït i confidencial del Departament d'Acció Social i Ciutadania de la Generalitat ha rebut entre els mesos de gener i abril d'enguany 4.321 peticions d'atenció, que suposen una mitjana mensual de 1.080 demandes d'informació. Aquestes han estat referides a violència masclista com física, psíquica, sexual i econòmica sent les dues primeres les que més demandes reben. Aquesta Línia 900 900120 funciona tots els dies de l'any durant les 24 hores del dia i facilita que les persones que truquin es puguin expressar en diversos idiomes com català, castellà, francès, anglès, àrab o rus.