El telèfon 061 CatSalut Respon rep més d'1,7 milions d'alertes durant el primer any

Barcelona (ACN).- El telèfon 061 CatSalut Respon que vol donar atenció sanitària no presencial i atendre a qualsevol demanda de salut, va rebre un total de 1.776.664 alertes durant el primer any, el que significa gairebé 5.000 alertes al dia. Els ciutadans poden accedir a aquest canal a través de la via telefònica, el xat, la mateixa web del CatSalut i a partir d'aquest dilluns des de l'aplicació mòbil. A més, durant la roda de premsa de presentació d'aquesta nova plataforma mòbil, el director del CatSalut, Josep Maria Padrosa, ha destacat que el 45% de les alertes es van resoldre telefònicament i el 55% restant van requerir la mobilització d'un metge a domicili, una ambulància del SEM o un helicòpter medicalitzat.
El telèfon 061 CatSalut Respon rep més d'1,7 milions d'alertes durant el primer any

El telèfon 061 CatSalut Respon rep més d'1,7 milions d'alertes durant el primer any

Barcelona (ACN).- El telèfon 061 CatSalut Respon que vol donar atenció sanitària no presencial i atendre a qualsevol demanda de salut, va rebre un total de 1.776.664 alertes durant el primer any, el que significa gairebé 5.000 alertes al dia. Els ciutadans poden accedir a aquest canal a través de la via telefònica, el xat, la mateixa web del CatSalut i a partir d'aquest dilluns des de l'aplicació mòbil. A més, durant la roda de premsa de presentació d'aquesta nova plataforma mòbil, el director del CatSalut, Josep Maria Padrosa, ha destacat que el 45% de les alertes es van resoldre telefònicament i el 55% restant van requerir la mobilització d'un metge a domicili, una ambulància del SEM o un helicòpter medicalitzat.