El servei de mediació de l'Ajuntament de Mollerussa atén un centenar de casos en un any, la majoria per soroll i impagaments

Mollerussa (ACN).- El Servei de mediació social i comunitària de l'Ajuntament de Mollerussa ha dut a terme en un any 96 atencions, un 10% més que l'any anterior i un 36% més que el primer any del servei. Els sorolls i les situacions d'impagament són els principals motius per als quals s'ha sol·licitat la mediació. Del total d'atencions fetes entre el juny del 2011 i el d'aquest any, 62 han comportat l'obertura d'un expedient per part del servei mentre que la resta de casos han estat únicament demandes d'informacions. L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i el regidor de Benestar Social i Ciutadania, Josep Lavin, han presentat avui la memòria d'activitat del servei que enguany compleix tres anys des de la seva posada en marxa.
El servei de mediació de l'Ajuntament de Mollerussa atén un centenar de casos en un any, la majoria per soroll i impagaments

El servei de mediació de l'Ajuntament de Mollerussa atén un centenar de casos en un any, la majoria per soroll i impagaments

Mollerussa (ACN).- El Servei de mediació social i comunitària de l'Ajuntament de Mollerussa ha dut a terme en un any 96 atencions, un 10% més que l'any anterior i un 36% més que el primer any del servei. Els sorolls i les situacions d'impagament són els principals motius per als quals s'ha sol·licitat la mediació. Del total d'atencions fetes entre el juny del 2011 i el d'aquest any, 62 han comportat l'obertura d'un expedient per part del servei mentre que la resta de casos han estat únicament demandes d'informacions. L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i el regidor de Benestar Social i Ciutadania, Josep Lavin, han presentat avui la memòria d'activitat del servei que enguany compleix tres anys des de la seva posada en marxa.