El segon 'Olotx2' genera un impacte econòmic de 210.000 euros

Olot (ACN).- La segona edició de la campanya turística i promocional 'Olotx2' ha generat un impacte econòmic de 210.000 euros. Durant tres dies, del 21 al 23 de febrer, a Olot es van servir més de 8.000 àpats i unes 850 persones es van allotjar en hotels, pensions, cases de turisme o apartaments de la Garrotxa aprofitant els descomptes de dos per un. La majoria dels visitants eren de les comarques centrals, barcelonines i de la demarcació de Lleida. La pàgina web de l'esdeveniment va registrar 22.000 visites, un 60% d'elles d'interessats de fora de les comarques gironines. Els punts d'informació turística també van doblar el nombre de persones ateses en comparació amb la primera edició de la campanya.
El segon 'Olotx2' genera un impacte econòmic de 210.000 euros

El segon 'Olotx2' genera un impacte econòmic de 210.000 euros

Olot (ACN).- La segona edició de la campanya turística i promocional 'Olotx2' ha generat un impacte econòmic de 210.000 euros. Durant tres dies, del 21 al 23 de febrer, a Olot es van servir més de 8.000 àpats i unes 850 persones es van allotjar en hotels, pensions, cases de turisme o apartaments de la Garrotxa aprofitant els descomptes de dos per un. La majoria dels visitants eren de les comarques centrals, barcelonines i de la demarcació de Lleida. La pàgina web de l'esdeveniment va registrar 22.000 visites, un 60% d'elles d'interessats de fora de les comarques gironines. Els punts d'informació turística també van doblar el nombre de persones ateses en comparació amb la primera edició de la campanya.