El RACC reclama que es prohibeixi el pas de camions per la N-340 i l'N-240 per reduir l'accidentalitat

Barcelona (ACN).- La Fundació del RACC considera que l'experiència de la N-II a Girona, entre Maçanet de la Selva i la Jonquera, de prohibir el pas de camions i obligar-los a circular per l'autopista AP-7 amb un descompte del 50% en el peatge, s'hauria d'estendre a la N-340 entre Martorell i el límit de les províncies de Castelló i València, i la N-240 entre Montblanc i Monzó, a la província d'Osca. D'aquesta manera, només en els trams catalans es podrien estalviar gairebé 70 morts i ferits greus anualment, entre 26 i 50 milions d'euros en costos socials i uns 27 milions d'euros per als transportistes.
El RACC reclama que es prohibeixi el pas de camions per la N-340 i l'N-240 per reduir l'accidentalitat

El RACC reclama que es prohibeixi el pas de camions per la N-340 i l'N-240 per reduir l'accidentalitat

Barcelona (ACN).- La Fundació del RACC considera que l'experiència de la N-II a Girona, entre Maçanet de la Selva i la Jonquera, de prohibir el pas de camions i obligar-los a circular per l'autopista AP-7 amb un descompte del 50% en el peatge, s'hauria d'estendre a la N-340 entre Martorell i el límit de les províncies de Castelló i València, i la N-240 entre Montblanc i Monzó, a la província d'Osca. D'aquesta manera, només en els trams catalans es podrien estalviar gairebé 70 morts i ferits greus anualment, entre 26 i 50 milions d'euros en costos socials i uns 27 milions d'euros per als transportistes.