El RACC diu que els vehicles avariats als accessos de Barcelona causen 1.300 km de cues a l'any

El RACC ha presentat un estudi sobre avaries i retencions. I conclou que els vehicles que s'avarien als accessos de Barcelona causen gairebé 1.300 quilòmetres de cues a l'any. Segons l'informe, 236 vehicles que es van avariar el 2010 van provocar 1.289 quilòmetres de retencions, que és igual a la distància entre Barcelona i Frankfurt. La ronda Litoral, la de Dalt i la C-58 concentren el 70% dels vehicles amb pana.
El RACC diu que els vehicles avariats als accessos de Barcelona causen 1.300 km de cues a l'any
Barcelona

El RACC diu que els vehicles avariats als accessos de Barcelona causen 1.300 km de cues a l'any

El RACC ha presentat un estudi sobre avaries i retencions. I conclou que els vehicles que s'avarien als accessos de Barcelona causen gairebé 1.300 quilòmetres de cues a l'any. Segons l'informe, 236 vehicles que es van avariar el 2010 van provocar 1.289 quilòmetres de retencions, que és igual a la distància entre Barcelona i Frankfurt. La ronda Litoral, la de Dalt i la C-58 concentren el 70% dels vehicles amb pana.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Les avaries als vehicles provoquen gairebé 1.300 quilòmetres de retencions a l'any a Barcelona i la seva àrea metropolitana. Aquesta és la principal conclusió d'un estudi del RACC, que detalla que 236 vehicles que es van avariar el 2010 a les vies d'accés a Barcelona entre quarts de 7 del matí i dos quarts de 3 de la tarda van provocar una mitjana per vehicle de 5,4 quilòmetres de retenció.

Per vies, la ronda Litoral, la ronda de Dalt i la C-58 -l'autopista del Vallès- concentren el 70% de les incidències. La ronda Litoral és la via que més quilòmetres de retenció acumula quan hi ha una avaria, amb una mitjana de set quilòmetres de cues. A la C-58 aquesta taxa és de 5,47 quilòmetres i a la ronda de Dalt 5,30 quilòmetres.

La primera causa d'avaria és el sistema elèctric, i en segon lloc les rodes i els sistemes de direcció, suspensió i frens. Per dies, el dilluns és el dia estrella en avaries amb un 20% del total de la setmana.


VÍDEOS RELACIONATS