Detall de la pàgina inicial del 3cat24
Les dades d'audiència del 3cat24 han millorat aquest setembre.
Barcelona

El portal 3cat24 incrementa els usuaris un 18% aquest setembre

El portal que esteu visitant, el 3cat24, ha incrementat un 18% el nombre d'usuaris únics aquest setembre respecte al mateix mes de l'any passat i s'ha situat en els 341.087 usuaris. A més, ha superat els 3.500 seguidors al seu perfil de Facebook. En conjunt, els webs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) s'han situat per sobre del milió d'usuaris únics durant un any seguit.

Actualitzat
En aquest període, s'han aconseguit increments d'audiència tan significatius com el 50% d'augment de Televisió de Catalunya, que ha acabat el setembre amb 1,4 milions d'usuaris únics, o el 40% de Catalunya Ràdio, que n'ha sumat 281.000. A aquestes dades que mensualment audita l'OJD cal sumar-hi el gran creixement de la presència de la CCMA a les xarxes socials, amb gairebé 900.000 seguidors al Facebook i més de 44.000 al Twitter.

També han millorat les xifres del Clubdecuines i els portals del Super3, que ha incrementat l'audiència un 30% en només un any, i d'iCat fm, amb una pujada del 35% en el mateix període.

Pel que fa a la comparació respecte a l'agost, el conjunt de la CCMA ha pujat un 60%; TVC, un 73%; Catalunya Ràdio, un 63%, i la resta d'agrupacions (3cat24.cat, Elsesports i ClubdeCuines) han augmentat una mitjana d'un 30%.

En l'àmbit de les xarxes socials la progressió també és a l'alça. Al Facebook, l'augment respecte al mes passat és del 13%: 892.000 seguidors davant dels 789.000 del mes d'agost. Pel que fa al Twitter, la pujada ha estat del 70%. Dels 26.000 seguidors de l'agost s'ha passat als 44.300 al setembre.  També és remarcable el gran ressò que obtenen al Twitter alguns "hashtags" lligats a continguts de la CCMA. Per exemple, el "hashtag" #elconvidat ha estat un dels més utilitzats arreu de l'Estat.

Pel que fa al consum de vídeo, cal destacar l'èxit del 3alacarta i de les transmissions en directe. S'han sumat 5,5 milions de visualitzacions dels programes de TVC, un 151% més que al setembre del 2009. Quant al consum dels àudios de Catalunya Ràdio, l'increment ha estat del 30%, amb 200.000 "hits" (accessos) més que fa un any, i amb prop d'un milió de podcasts servits, un 42% més.

Anar al contingut