El Port de Barcelona proposa un seguit "d'inversions mínimes" per impulsar el corredor mediterrani ferroviari entre Barcelona i Lió

Girona (ACN).- El projecte CLYMA va néixer l'any 2012 amb l'objectiu d'analitzar la situació del corredor mediterrani ferroviari i l'organització del transport de mercaderies entre Madrid i Lió. El Port de Barcelona és una de les principals entitats europees que han liderat aquest projecte. Aquest divendres, en el marc del Cercle d'Infraestructures, el responsable de projectes estratègics i innovació del port barceloní, Carlos Rúa, ha avançat que d'aquí a quinze dies presentaran un pla d'accions immediates - un llistat d'obres- que es podrien fer amb "inversions mínimes" I que donarien una "empenta" al corredor mediterrani ferroviari entre Barcelona i Lió. "Es pot fer si hi ha voluntat política", ha assenyalat.
El Port de Barcelona proposa un seguit "d'inversions mínimes" per impulsar el corredor mediterrani ferroviari entre Barcelona i Lió

El Port de Barcelona proposa un seguit "d'inversions mínimes" per impulsar el corredor mediterrani ferroviari entre Barcelona i Lió

Girona (ACN).- El projecte CLYMA va néixer l'any 2012 amb l'objectiu d'analitzar la situació del corredor mediterrani ferroviari i l'organització del transport de mercaderies entre Madrid i Lió. El Port de Barcelona és una de les principals entitats europees que han liderat aquest projecte. Aquest divendres, en el marc del Cercle d'Infraestructures, el responsable de projectes estratègics i innovació del port barceloní, Carlos Rúa, ha avançat que d'aquí a quinze dies presentaran un pla d'accions immediates - un llistat d'obres- que es podrien fer amb "inversions mínimes" I que donarien una "empenta" al corredor mediterrani ferroviari entre Barcelona i Lió. "Es pot fer si hi ha voluntat política", ha assenyalat.