El Pla d'Urgell quadruplica en un any les reclamacions de consumidors per assegurances

Mollerussa (ACN).- L'oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Pla d'Urgell (OCIC) ha rebut 290 reclamacions fins al juliol, 40 més que l'any passat durant aquest període. Dins d'aquest augment destaquen les reclamacions relacionades amb assegurances que aquest any s'han quadruplicat respecte a l'any passat. Es tracta de reclamacions per la contractació d'assegurances de vida o de la llar, vinculades majoritàriament amb un préstec hipotecari. No són les queixes que tenen un major nombre, però sí, les que creixen més. L'any passat, de gener fins al mes de juliol es van atendre cinc queixes i aquest any ja se n'han atès 23.
El Pla d'Urgell quadruplica en un any les reclamacions de consumidors per assegurances

El Pla d'Urgell quadruplica en un any les reclamacions de consumidors per assegurances

Mollerussa (ACN).- L'oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Consell Comarcal del Pla d'Urgell (OCIC) ha rebut 290 reclamacions fins al juliol, 40 més que l'any passat durant aquest període. Dins d'aquest augment destaquen les reclamacions relacionades amb assegurances que aquest any s'han quadruplicat respecte a l'any passat. Es tracta de reclamacions per la contractació d'assegurances de vida o de la llar, vinculades majoritàriament amb un préstec hipotecari. No són les queixes que tenen un major nombre, però sí, les que creixen més. L'any passat, de gener fins al mes de juliol es van atendre cinc queixes i aquest any ja se n'han atès 23.