El Pallars Sobirà obre la temporada del ràfting amb la millor reserva hídrica dels darrers anys

El Pallars Sobirà acaba d'estrenar la temporada dels esports d'aventura d'aigua, entre els quals hi ha el ràfting, l'esport rei del sector. Els empresaris d'aquests negocis de lleure no tenen por de la crisi. Diuen que feia anys que no gaudien d'unes reserves hídriques tan importants i que confien en la fidelitat de la seva clientela. De fet, l'Associació d'Empreses d'Esports d'Aventura espera com a mínim mantenir les xifres de la temporada passada, quan van fer 625.000 serveis. Els esports d'aventura a les comarques de Lleida suposen el 6,5% del producte interior brut.
El Pallars Sobirà obre la temporada del ràfting amb la millor reserva hídrica dels darrers anys
Sort

El Pallars Sobirà obre la temporada del ràfting amb la millor reserva hídrica dels darrers anys

El Pallars Sobirà acaba d'estrenar la temporada dels esports d'aventura d'aigua, entre els quals hi ha el ràfting, l'esport rei del sector. Els empresaris d'aquests negocis de lleure no tenen por de la crisi. Diuen que feia anys que no gaudien d'unes reserves hídriques tan importants i que confien en la fidelitat de la seva clientela. De fet, l'Associació d'Empreses d'Esports d'Aventura espera com a mínim mantenir les xifres de la temporada passada, quan van fer 625.000 serveis. Els esports d'aventura a les comarques de Lleida suposen el 6,5% del producte interior brut.
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge
Les reserves hídriques de la conca del Noguera Pallaresa són excel·lents. Si l'any passat se situaven en 200 hectòmetres cúbics d'aigua, aquest any superen els 480, més del doble. Aquesta és una de les raons per les quals els empresaris del sector pensen que serà un bon any. Argumenten, a més, que la crescuda del cabal ha canviat alguns trams del riu i permetrà als clients descobrir nous traçats.

Els empresaris, però, també confien en la fidelitat dels seus clients i estan convençuts que la crisi no els deixarà a casa. Segons els seus estudis, un 36% dels clients són famílies, un 26% grups d'amics, un 21% parelles, un 11% escolars, el 4% empreses i el 2% persones de la tercera edat.

L'Associació d'Empreses d'Esports d'Aventures assegura que manté els preus de l'any passat.

VÍDEOS RELACIONATS